Az említett cikk azt a kérdést tárgyalja, hogy vajon az új alkotmány bevezetőjében szerepelhet, vagy sem és ha igen milyen formában és mértékben a Szent Korona és a keresztény hagyomány. Példákat hoz szerte Európából, hogy a többiek hogyan csinálják, csinálták. Persze egy nagyon fontos kérdést egyszer sem említ, még pedig az említett államok státuszát az alkotmányozás időpontjában.
1944. március 19-én bekövetkezik a német megszállás. Az utolsó szabadon választott parlament mandátuma 1944 tavaszán járna le. Hazánk háborúban áll, és nincs lehetőség a független választásra. Így az 1938/19-es törvény alapján megválasztott parlament, amely 1939-ben ül össze az utolsó szabadon választott magyar parlamentként, meghatározza 1944/7-es törvényben, hogy a háború és a megszállás miatt meghosszabbítják a mandátumukat a béketárgyalások lezárultáig és még egy fél évvel tovább. Valamint, hogy külföldön is összeülhetnek, akadályoztatás miatt. Ennek megfelelően, 1947. augusztus 20-án összeül az utolsó szabadon választott magyar parlament alsó és felső háza, Altpötting és Guttenburg városában. Bár nem teljes létszámmal vannak jelen, de határozatképesek és megállapítják, hogy a jogfolytonosság a Szent Koronában van. A külföldi helyszínt az indokolta, hogy ekkor hazánk szovjet megszállás alatt van. (Dr.
Nagy Ferenc beszédében elhangzik, hogy szovjet nyomásra, kiálltjuk ki a köztársaságot. Tehát, a 46-ban kikiáltott köztársaság, szovjet megszállás alatt jön létre. A jelenlegi köztársaság kikiáltása idején, 1989. október 23-án, a szovjet csapatok még hazánkban tartózkodnak. 1991. június 30-án hagyja el az utolsó szovjet katona hazánk területét. Tehát az első „szabad” választás is megszállás alatt történik. Beleértve a taxis blokádot, az addig érvényben levő alkotmány módosítgatásaival együtt. Ebben határozzák meg a privatizáció feltételeit is, amely egyenes következménye a politikai hatalom gazdasági hatalommá való átmentése. Kimondható, hogy a rendszerváltozásnak nevezett folyamatot a megszállókat kiszolgálók irányították.
Tehát a mi jelenlegi államformánk, a köztársaság és az alkotmányunk is megszállás alatt alakult ki, ami egyet jelent azzal, hogy nem szabad akaratunkból lett ilyen!
De említsük csak meg azt a tényt, hogy a Kelet-európai országok mindegyike a jogfolytonosságot a II. Világháborúba történt belépése előtti időszakhoz köti. Ez hazánkban azt jelentené, hogy a jogfolytonosság a Szent Koronában van és a hatalom letéteményese a Szent Korona. A jogfolytonosság legkésőbbi időpontja 1944. március 18. lehet, a német megszállás előtti utolsó szabad nap.
Ha ezt ma bevezetjük, akkor abból az következik, hogy a jogfolytonosság helyreállta közötti időszak összes cselekménye törvényen kívüli. Bármikor felülvizsgálható, soha sem évül el.
Ma a Biszku ügyben kimondta az ügyészség, hogy a vádak elévültek, a nemzetközi szabályzók pedig nem érvényesek. Nos, ha a jogfolytonosságot visszaállítjuk, akkor ez nem fordulhat elő. A törvénytelen időszakban elkövetett bűnök, bármikor vizsgálhatók, perbe hívhatók, és a felelősök időtlenül felelnek a tetteikért, éppen úgy mint a zsidóság elleni bűntettek elkövetői.
Természetesen vizsgálható a privatizációban szerzett, „lopott” vagyonok megszerzésének az ügye is. Nem fordulhatna elő, hogy Gyurcsány Ferenc ugyan elkövette a bűncselekményt, a nem létező cég nevében végzett aláírásokkal, de az elévülésre hivatkozással büntetlen maradt, sőt miniszterelnök is. Szerencsére a jogfolytonosság helyreállítása lehetőséget biztosítana ennek az ügynek az újratárgyalására is.
A magyar alkotmány, a Szent Korona Tan joghatóságába történő visszavezetése után a szabályoknak megfelelően persze reformálható lenne. Így kénytelen vagyok azt gondolni, hogy a jogfolytonosság visszaállításának ellenzői éppen ezt a törvénytelennek számító, soha nem elévülő időszakot és a számonkérést szeretnék elkerülni!
Arról nem is beszélve, hogy a Szent Korona Jogban, a Szent Korona birtokai, amelyek többek között olyan vagyontárgyak, amelyek az állampolgárok alapellátásának biztosítását garantálják, visszaállításra kerülnének. Ez persze rengeteg nemzetközi konfliktussal is járna, hiszen ezek a tulajdonok, például: a termőföld, az elektromos hálózat, az úthálózat, az energiahordozók, a gázellátó hálózat, az ivóvíz és a termálvíz készlet, és még sorolhatnánk, a Szent Korona birtokába kerülnek, hogy ne fordulhasson elő, a külföldi, vagy magán profitérdekeltség miatti elszegényedés. Azért, hogy az emberhez méltó élethez mindig jogunk legyen, függetlenül attól, milyen jól szolgájuk az Uniót, vagy más hatalmakat.
Értetlenül állok az új alkotmány megalkotásának ügyét hallgatva, hiszen egy egyszerű jogfolytonosság helyreállítással és a Koronának a hatalomba történő visszahelyezésével rengeteg alapproblémánk megoldódna. Ugyan az tény, hogy közben az Európai Unió tagjai lettünk, de ha ez nem egy megszálló, diktátori kapcsolat az irányunkban, akkor nem merülhet fel az önrendelkezési jogunk, amely pedig lehetővé teszi, hogy mi akár királyságban éljünk, ha úgy tetszik. Annál is inkább, mert mások is így tesznek.
Somogyi Péter